Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

mycket bajs

Av kissabajsa - 1 augusti 2013 13:49

...det blev mycket bajs i mina byxor då jag ställde mig upp från stolen. det gjorde jätteont i magen då jag satt på stolen och försökte trycka ut bajset, men sen kändes det mycket lättare att bajsa ut aaaaaallt då jag stod upp och gick lite fram & tillbax oxå. för då man rör på sig oxå då blir det genast att bajset kommer fort som bara den!



jag ber ju er att kommentera min blogg, varför ska det

vara så himla svååååårt och göööra!

då blir det att jag snart lägger ut en massa

bilder INTE på MITT bajs, men

på framgooglade BAJSbilder!


/puzzpuzz!

 
 
Ingen bild

jossan

19 augusti 2013 06:18

men vad det skönt då? :)

kissabajsa

23 augusti 2013 13:04

nja, det var väl skönt då jag gjorde det. men sen när jag gick in i badrummet för att dra ner brallorna och så så var det ju inte så mysigt. luktade inte så mumma av det heller. blääää! :(
så det har jag inte gjort om fler gånger om jag säger så. jag kommer inte göra det heller.
/pusspuss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kissabajsa - 28 juli 2021 16:28

mamma körde iväg och köpte 2 liter blåbärssoppa plus veteskorpor och en limpa ljust bröd! när hon kom tillbaka då hade jag innan druckit två stora glas med vatten, men drack sakta?gott!!! sen så har jag druckit två glas blåbärssoppa och ätit en s...

Av kissabajsa - 28 juli 2021 15:37

jag har verkligen mått skit idag, vaknade som vanligt av att jag var kissnödig runt halv åtta och då klev jag upp och gick på toa! sen efter det så gick jag in o satte mig i TV-soffan och kollade på Nyhetsmorgon! cirka två timmar senare, så bör...

Av kissabajsa - 31 december 2020 14:46

guuuud vad jag sitter på toaletten och bajsar! jag satte mig på toaletten här nere och när jag hade dragit ner byxorna var första bajskorven redan påväg ut (innan jag ens hunnit sätta mig ner)! så när jag hade satt mig, så lossnade den och plumsade...

Av kissabajsa - 29 december 2020 00:16

asså igårmorse efter jag hadde ätit frukost klart (äter inte jättemycket till frukost, men gjorde igår...) jag åt två mackor & en tallrik filmjölk & müsli & ett glas juice, som var jättegott!! när jag hade ställt iordning i köket efter frukosten ...

Av kissabajsa - 29 december 2020 00:03

wehooo, jag fick ett mail idag om att jag hade fått en kommentar i denhär bloggen! vaaa, var väl min första tanke!!! "finns denna bloggen kvar?" så nu när jag loggade in här så fanns inte en enda kommentar alls!!!     men kände lite för a...

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards