Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

bajamaja

Av kissabajsa - 4 augusti 2013 14:50

jag her varit på bajamaja i helgen ett visst antal ggr i helgen. ogillar detta skarpt på väldigt hög nivå!

första gången så kissade jag bara, andra gången så hade jag ontimagen efter en timme efter jag hade käkat thaimat. så då fick jag gå in igen och på den bajamajan var det värkligen inget fräscht alls, utan vara massa nerbajsat på sittringen och så så där satte junte jag mig utan tog mig in på nästa som vat något fräschare då, men inte helt ändå.

näe jag satte mig där så hann jag inte sätta mig förrns det kom så massa diarré och ännu mer ontimagen fick jag.

när jag var klar därinne och gick ut då kom det från andra hållet oxå och då kräääääääktes jag bara rakt ut, men det var fritt från folk så kräktes inte ner någon. men det var en kvinna som tog hand om mig och undrade hur det var ed mig. snällare kvinna får man nog leta efter. och sen kom det avföring efter jag hade kräkt klart, så massa löst bajs i byxan och kräk på marken utan för bajamajan ;)

jag rinde till mor och hom kon relatift fort till pats och sedan körde hóm mig ut till akuten och där bajade jagf och kräääääktes ännu mer i väntrummet. kräktes gjorde jag i en icakasse och det rann bara från andra änden utan att kuuan hejda det lixom. men vi fick komma in fort ni i ett behand´lingsrum och då blev det infektionsavd nätan direkt!

eget rum och toalett, men den hann´jag ju aldrig ra mig till utan kräktes på golvet och kom i brallorna samtidigt!

doktorn sa att jag blivit matförgiftad grad fyra eller på en väldigt hög nivå iaf. jag kunde inte drica en klunk vatten förnns det kom upp igen knappt.

mamma har lämnat in datorn ttill mig och nu känns det väll hyfdar ok men inte helt. mårilla hela tiden fortfarande!

nu har jag inte kräkt på två timmer men vill eller vågar int äta något. bläääää :(((((

sketans festival på stan i helgen!


/hejdå för nu & puzzpuss <3<3<3:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kissabajsa - 28 juli 2021 16:28

mamma körde iväg och köpte 2 liter blåbärssoppa plus veteskorpor och en limpa ljust bröd! när hon kom tillbaka då hade jag innan druckit två stora glas med vatten, men drack sakta?gott!!! sen så har jag druckit två glas blåbärssoppa och ätit en s...

Av kissabajsa - 28 juli 2021 15:37

jag har verkligen mått skit idag, vaknade som vanligt av att jag var kissnödig runt halv åtta och då klev jag upp och gick på toa! sen efter det så gick jag in o satte mig i TV-soffan och kollade på Nyhetsmorgon! cirka två timmar senare, så bör...

Av kissabajsa - 31 december 2020 14:46

guuuud vad jag sitter på toaletten och bajsar! jag satte mig på toaletten här nere och när jag hade dragit ner byxorna var första bajskorven redan påväg ut (innan jag ens hunnit sätta mig ner)! så när jag hade satt mig, så lossnade den och plumsade...

Av kissabajsa - 29 december 2020 00:16

asså igårmorse efter jag hadde ätit frukost klart (äter inte jättemycket till frukost, men gjorde igår...) jag åt två mackor & en tallrik filmjölk & müsli & ett glas juice, som var jättegott!! när jag hade ställt iordning i köket efter frukosten ...

Av kissabajsa - 29 december 2020 00:03

wehooo, jag fick ett mail idag om att jag hade fått en kommentar i denhär bloggen! vaaa, var väl min första tanke!!! "finns denna bloggen kvar?" så nu när jag loggade in här så fanns inte en enda kommentar alls!!!     men kände lite för a...

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards