Alla inlägg under augusti 2013

Av kissabajsa - 24 augusti 2013 12:34

ååååh, jag älskar verkligen mysiga helgmorgnar och denna morgonen var något alldeles speciellt :) mor kom in till mig vid halv tio och sa; "nu är det snart frukost som serveras nere i köket, gomorron!" men jag hade varit vaken ett tag där redan, för jag var kissnödig...och då kam man junte sova, hehe ;)

så jag gick på toaletten och kissade innan jag tog mig ner i köket till ett stort frukostbord i köket med nybakta scones & massa goa pålägg & färskpressad juice & en kanna te till mig & kaffe till päronen. sen var det ett varsitt kokt ägg på bordet oxå förstås och löskokt. mmm, vad gott det var med denna mysfrukosten ihop med hela familjen.

jag tror nog att vi satt i en och en halvtimme och åt och drack och snackade allmänt med varann.

hehe, pappa var väl istortsätt väldigt stressad för att han skull iväg till gymmet och träna med endel av några polare som han brukar säga. men han fick ett mess av en av dom och han kunde inte pågrundav att hans dotter blivit sjuk. så han var tvungen att vara hemma där ett par timmar. så därför kunde vi sitta till bords så pass länge och bara mysa.

när vi var färdig ätna och dukade av bordet och stoppade in i diskmaskinen så ringde det på dörren och mor öppnade och därute stod min vän och undrade om vi två kunde hitta på nåt idag. så klockan två ska vi träffas för att mysa bara hon och jag med att baka nån gooo kaka och bara frossa! :) troligen blir det kladdkaka med massa grädde & vaniljvisp på. mmmm, finns det nåt gooooare? :)))) me like!


/pusspuss!


~~nu måste jag in i duschen innan hon kommer tillbax igen för att baka!~~



Av kissabajsa - 23 augusti 2013 13:04

oooh, jag har varit hemma själv sedan mor tog sig till jobbet idag klockan nio (hon började klockan tio). så vi käkade frulle tillsammans vid halv nio. mor kom in till mig kvart över åtta och väckte mig. jag var redan vaken och rejält kissnödig, men hade bara inte orkat ta mig upp på toaletten...hehe ;)

men gjorde då mor hade kommit in. kissade massor och sedan så blev jag bajsnödig oxå. öppnade toalettdörren och ropade medans första bajskorven var påväg ut; "mmmamma, jag måste bajsa oxå och håller på med det nuuuu". sen landade bajskorven ner i toalettstolen och plumsade hejvilt, hehe ;) jag stängde dörren igen ochj fortsatte bajsa ut tre bajskorvar till innan jag var klar och skönt var det minsann! ;)))

frukosten var gooood; nybakta frallor & tre muggar the åt jag med goda pålägg till oxå. sen blev det melonbitar och annan frukt till lite efterrätt. mmmums med frukt, love it! :-*

mor drack kaffe till sina frallor och efter det var det hennnes tur att gå på toaletten för att bajsa. hon fick jätteont i magen efter frukosten och sist hon bajsade var väl i måndagskväll om jag inte har helt fel för mig. så hon kom inte iväg klockan nio som hon brukar för då satt hon på toaletten och bajsade...kände väl sig lite stressad där hon satt och klockan hade paserat nio med tio minuter.

jag sa till henne; "mamma, ta det lugnt och bajsa nu när du sitter på toaletten!"

så hon kom iväg klockan tjugo över nio istället och var tacksam att hon fick bajsa innan hon satte sig i bilen, det sa hon till mig iaf :)))


/pusspuss!:-*

Av kissabajsa - 11 augusti 2013 17:59

...jag fick ligga in på infektion till i tisdags eftermiddag då mor kom och häntade mig. då var magen bra igen och käkat lite hade jag klarat av. var på toaletten och bajsade vanliga bajskorvar från i måndags eftermiddag. en av sköterskorna sa till mig att hon gärna ville se hur mitt bajs såg ut nästa gång jag behövde bajsa och då skulle jag ringa på klockan och be dom hämta in ett becken så jag fick bajsa i det. och då hann hon knappt sätta beckenet på olats förrns första bajskorven kom och kissade gjorde jag oxå samtidigt. bajsade ut tre hyfsat ok bajskorvar sa hon så jag var klar.

sen fick jag lite mat eller som var jättegott att få i sig. två till tre timmar senare var jag bajsnödig än en gång och då var det samma visa igen med att ringa på klockan och be om becken för att bajsa igen. två bajskorvar kom ut då och såg helt normala ut dom oxå. sen var det ju bara att hoopas på att det skulla vara så sen oxå så jag kunde sätta mig på en helt vanlig toalett och bajsa istället, för det var inte lätt att ligga på en "potta" i sängen och klämma ut bajskorvar, men det funkade ju och kändes väl skönt iaf ;)

sen så i tisdags blev jag utskriven och nu är jag frisk i magen igen och inget kräk eller diarré eller nåt alls längre, sköööönt!


och nu är jag bajsnödig och behöver gå på holken och göra ifrån mig en hel del bajs skulle jagf väl tro åtminstone känns det så iaf, jättebajsnödig på hög nivå! ;)


återkommer sen och talar om hur det gick!


/pusspuss <3<3<3 :)))


Av kissabajsa - 4 augusti 2013 14:50

jag her varit på bajamaja i helgen ett visst antal ggr i helgen. ogillar detta skarpt på väldigt hög nivå!

första gången så kissade jag bara, andra gången så hade jag ontimagen efter en timme efter jag hade käkat thaimat. så då fick jag gå in igen och på den bajamajan var det värkligen inget fräscht alls, utan vara massa nerbajsat på sittringen och så så där satte junte jag mig utan tog mig in på nästa som vat något fräschare då, men inte helt ändå.

näe jag satte mig där så hann jag inte sätta mig förrns det kom så massa diarré och ännu mer ontimagen fick jag.

när jag var klar därinne och gick ut då kom det från andra hållet oxå och då kräääääääktes jag bara rakt ut, men det var fritt från folk så kräktes inte ner någon. men det var en kvinna som tog hand om mig och undrade hur det var ed mig. snällare kvinna får man nog leta efter. och sen kom det avföring efter jag hade kräkt klart, så massa löst bajs i byxan och kräk på marken utan för bajamajan ;)

jag rinde till mor och hom kon relatift fort till pats och sedan körde hóm mig ut till akuten och där bajade jagf och kräääääktes ännu mer i väntrummet. kräktes gjorde jag i en icakasse och det rann bara från andra änden utan att kuuan hejda det lixom. men vi fick komma in fort ni i ett behand´lingsrum och då blev det infektionsavd nätan direkt!

eget rum och toalett, men den hann´jag ju aldrig ra mig till utan kräktes på golvet och kom i brallorna samtidigt!

doktorn sa att jag blivit matförgiftad grad fyra eller på en väldigt hög nivå iaf. jag kunde inte drica en klunk vatten förnns det kom upp igen knappt.

mamma har lämnat in datorn ttill mig och nu känns det väll hyfdar ok men inte helt. mårilla hela tiden fortfarande!

nu har jag inte kräkt på två timmer men vill eller vågar int äta något. bläääää :(((((

sketans festival på stan i helgen!


/hejdå för nu & puzzpuss <3<3<3:)

Av kissabajsa - 1 augusti 2013 23:17

hade tänkt att lägga in en bajsfilm via youtube, men det funkade nu inte! åååh, den är sååå gullig den filmen så en hjärta bara smälter. men tyvärr så funkade det då inte!


bläääääääääää :(((((((



men nu behöver jag nog gå på toaletten och verkligen bajsa asså! :) det kommer bli skönt det innan sängen!


/puzzpuzz!


Av kissabajsa - 1 augusti 2013 13:49

...det blev mycket bajs i mina byxor då jag ställde mig upp från stolen. det gjorde jätteont i magen då jag satt på stolen och försökte trycka ut bajset, men sen kändes det mycket lättare att bajsa ut aaaaaallt då jag stod upp och gick lite fram & tillbax oxå. för då man rör på sig oxå då blir det genast att bajset kommer fort som bara den!



jag ber ju er att kommentera min blogg, varför ska det

vara så himla svååååårt och göööra!

då blir det att jag snart lägger ut en massa

bilder INTE på MITT bajs, men

på framgooglade BAJSbilder!


/puzzpuzz!

Av kissabajsa - 1 augusti 2013 11:23

jag blir ju så ledsen då jag inte fått en endaste KOMMENTAR på min blogg! det är ju nästan så att jag får ligga i sängen och lipa näst in till hela dagarna.

tjupp, och nu blev jag sjukt bajsnödig och måste gå på toaletten! eller varför inte bajsa ner sig? tänka vad mysigt att få nerkletade trosor och byxor av ens egna bajs, skulle ni som läser kunna tänka er detta?????

svara på min fråga NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!


nu börjar det komma bajs i byxorna och då är det ju bara att platta ut det eftersom jag sitter ner på stolen. fast känner nu att jag behöver resa mig upp så jag får ut allt bajset så det inte blir något som inte kan komma ut!


/stor bajspuzz på er allesamen!<3<3<3

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards