Alla inlägg under december 2020

Av kissabajsa - 31 december 2020 14:46

guuuud vad jag sitter på toaletten och bajsar! jag satte mig på toaletten här nere och när jag hade dragit ner byxorna var första bajskorven redan påväg ut (innan jag ens hunnit sätta mig ner)!

så när jag hade satt mig, så lossnade den och plumsade.

efter det sen så har det kommit en bajskorv till som plumsat och nu tycker jag att det nästan kommer en bajskorv 3, känns som det trycker på!


behöver nog fokusera mer på mitt bajsande nu, tror att jag behöver krysta och ta i ordentligt!


hoppsan! nu kommer det en massa kiss/urin med!





/pusspuss 








Av kissabajsa - 29 december 2020 00:16

asså igårmorse efter jag hadde ätit frukost klart (äter inte jättemycket till frukost, men gjorde igår...)

jag åt två mackor & en tallrik filmjölk & müsli & ett glas juice, som var jättegott!!

när jag hade ställt iordning i köket efter frukosten så blev det till att kolla lite reklam och lite Facebook!

efter cirka en kvart så blev jag nödig pang på från bägge håll egentligen. så jag reste mig o gick inpå toaletten!

tack och lov att jag hann sätta mig på plats, för efter att jag suttit där i en millisekund...då kissade jag hur mycket som helst!

när jag nästan var färdigkissad, då kände jag ett gigantiskt stort tryck bakifrån och då var det ju bajs som behövde komma ut! samtidigt som den tryckte på så kände jag att jag ville sätta mig bekvämt och det hann jag med. sen så fick jag ta i som bara den, jag var nästan svettig då jag tryckte på sååå faskigt mycket!!!

efter mycket om och men så plumsade den hejvilt ner i toalettstolen!!!

så skönt, för då kunde jag verkligen pusta ut.

sen så tog jag tag i en bit toapapper för att torka mig! när jag började torka mig där bak då kände jag hur en bajskorv till var påväg ut samtidigt som jag torkade! häftigt att känna en bajaskorv tryckas på ut då "öppningen" vidgar sig och då får man liksom känna hur ens bajskorv trycks på och voll komma ut i friheten!


hahaha! jag tog vtag i papperet och drog ut bajskorven, det var oxå en häftig känsla att typ "dra" ut en bajskorv!!!

därefter sen fick jag liiiite ont i magen, hörde mamma gå förbi utanför toaletten och bad henne komma in med en ny rulle toapapper! så det gjorde hon och frågade om jag hade bajsat!!!




sen torkade jag mig o blev klar därinne! efter det sen så sa jag till mamma att jag hade ont i magen. så jag gick in i min säng o la mig, sen fick jag jätteont!

var så jag blev illamående, och bad mamma om en hink eller vad som helst...för jag kände att jag behövde kräkas!!!

så börjad kräkas på golvet innan hon hann komma in med hinken!

jodå, mattan hann jag kasta bort innan det kom upp o utgenom munnen!!!





/pusspuss

Av kissabajsa - 29 december 2020 00:03

wehooo, jag fick ett mail idag om att jag hade fått en kommentar i denhär bloggen!

vaaa, var väl min första tanke!!!

"finns denna bloggen kvar?"

så nu när jag loggade in här så fanns inte en enda kommentar alls!!!



men kände lite för att lägga in ett inlägg, om det nu kanske finns någon som "saknat" mitt bloggande!


vet inte mer just nu vad jag ska säga, mer än att jag ska ta mig till sängen o soooooooova!   zzz  zzz  zzz  zzz





/godnatt goa vänner runtomkring mig

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards