Alla inlägg under november 2020

Av kissabajsa - 10 november 2020 13:33

för en stund sedan kom min mor hem, och det allra första hon gjorde då hon kom in innanför dörren var att fixa en macka för att äta ihop med en mugg varm o´boy värmd i micron!

nu ligger hon i sängen och har tagit en till Alvedon ihop med vatten!

hon har ämnat lite om att hon "mår illa", så jag kommer ställa in en hink till henne...om det skulle bli att hon kommer kräkas (åååh, hoppas inte...)!!!




och sen så ska jag ta fram mitt plugg, för måste verkliogen plugga en stund nu!




/tjingeling

Av kissabajsa - 10 november 2020 12:49

sitter just nu på toaletten och börjar nog bajsa snart!

o.m.g vad det trycker på och neråt nu, så skönt att bara känna att en bajskorv är påväg ut!


plums!!!


och där plumsade den ner i toalettstolen, känns som det strax kommer komma en bajskorv till!



efter att den har lämnat mig o mion kropp, då lär det bli till att torka sig "där bak" och sen in i duschen!




mor kommer nog hem snart, för hon har haft huvudvärk i stort sätt hela dagen på jobbet. käkat Alvedon, men har ändå inte försvunnit!

fick nyss ett mess av henne att så är fallet!




/tjingtjong


Av kissabajsa - 10 november 2020 12:24

jätteledsen är jag, för att jag verkligen inte har varit igång och uppdaterat min blogg på mååånga jättemånga år!!!

nu är jag hemma från skolan för att jag är sjuk, skulle väl sitta o plugga lite inför ett prov på fredag...hmm!

och japp, det ska jag göra oxå. men nu så efter att ha sovit tills typ strax innan klockan 12, satte jag på min dator. för i mina mail hade det kommit att jag fått en kommentar i "min blogg" och då var jag ju tvungen att kika in på det!


men innan jag satte på min dator då var det raka vägen in på toaletten för att kissa! jag var verkligen jättekissnödig och sjukt nära på att kissa nmer mig! shiiit!



sen så ville jag ju få i mig en macka, så det fick bli en runda ner i köket för att fixa till två mackor & en mugg kaffe!



ställde det på en bricka, och tog upp det på mitt rum igen ;)


och nu så har jag fått i mig detta, vilket var mycket gott!!!



hmm, vet inte om jag kanske ska ta mig en dusch nu med innan det blir lite försök till att plugga!


ajajajajaj, jag har ju dunderont i huvudet och ont i halsen!



mor & far är ju på jobbet plus mina syskon är ju i skolan. 

så är ju helt ensam hemma, för mor lr far lämnade in vovven till grannen imorse för att jag är sjuk och "behöver" sova!!! 


känns som jag skulle behöva bajsa nu, så det lär ju få bli innan jag går in i duschen!!!!!



hjääälp, jag blev justnu verkligen riktigt bajsnödig så måste sätta mig på toaletten!


efter det så lär det bli att hoppa in i duschen!

 

 

 


hoppas på kommentarer!

 

 

 

 

 


ha en fortsatt fin dag!




/tjingeling

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards