Direktlänk till inlägg 31 december 2020

------

Av kissabajsa - 31 december 2020 14:46

guuuud vad jag sitter på toaletten och bajsar! jag satte mig på toaletten här nere och när jag hade dragit ner byxorna var första bajskorven redan påväg ut (innan jag ens hunnit sätta mig ner)!

så när jag hade satt mig, så lossnade den och plumsade.

efter det sen så har det kommit en bajskorv till som plumsat och nu tycker jag att det nästan kommer en bajskorv 3, känns som det trycker på!


behöver nog fokusera mer på mitt bajsande nu, tror att jag behöver krysta och ta i ordentligt!


hoppsan! nu kommer det en massa kiss/urin med!





/pusspuss 








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kissabajsa - 28 juli 2021 16:28

mamma körde iväg och köpte 2 liter blåbärssoppa plus veteskorpor och en limpa ljust bröd! när hon kom tillbaka då hade jag innan druckit två stora glas med vatten, men drack sakta?gott!!! sen så har jag druckit två glas blåbärssoppa och ätit en s...

Av kissabajsa - 28 juli 2021 15:37

jag har verkligen mått skit idag, vaknade som vanligt av att jag var kissnödig runt halv åtta och då klev jag upp och gick på toa! sen efter det så gick jag in o satte mig i TV-soffan och kollade på Nyhetsmorgon! cirka två timmar senare, så bör...

Av kissabajsa - 29 december 2020 00:16

asså igårmorse efter jag hadde ätit frukost klart (äter inte jättemycket till frukost, men gjorde igår...) jag åt två mackor & en tallrik filmjölk & müsli & ett glas juice, som var jättegott!! när jag hade ställt iordning i köket efter frukosten ...

Av kissabajsa - 29 december 2020 00:03

wehooo, jag fick ett mail idag om att jag hade fått en kommentar i denhär bloggen! vaaa, var väl min första tanke!!! "finns denna bloggen kvar?" så nu när jag loggade in här så fanns inte en enda kommentar alls!!!     men kände lite för a...

Av kissabajsa - 10 november 2020 13:33

för en stund sedan kom min mor hem, och det allra första hon gjorde då hon kom in innanför dörren var att fixa en macka för att äta ihop med en mugg varm o´boy värmd i micron! nu ligger hon i sängen och har tagit en till Alvedon ihop med vatten! ...

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards