Alla inlägg under september 2018

...

Av kissabajsa - 30 september 2018 21:33

ojdå, vad jag har bajsat ett stort lass på toaletten!

jag vatt så sjukt bajsnödig att jag knappt hann inpå toaletten, men som väl var så hann jag komma in o sätta mig. fick väl sitta ett par minuter innan det började trycka på och ut kom det en bajskorv som plumsade hejvilt!

efter den bajskorven så kissade jag oxå en hel massa, och sen kom det ännu mera bajs o jag fick krysta ut bajskorv två & tre. mor underade om jag bajsade då hon gick förbi, och jag bara svarade: jaaa, det gör jag o sen plumsade den ner i vattnet! tredje bajskorven var väl litet kletig och inte så stor, så den landade utan att plumsa, men ändå fick jag krysta en stund innan den släppte fattningen!!


asså, herregud va skönt det var att baaaajsa! gud vad jag njöt av att känna när bajskorvarna kom ut en efter en och bara lämnade mig ner i toalettstolen!!!

att sitta o bajsa på kvällen är som att få ut allt man har ätit under dom sista två dygnen, sen kan man krypa ner i sängen unbder täcket!



att bajsa är så underbart!!




/puzzpuzz

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards