Alla inlägg den 28 juli 2021

Av kissabajsa - 28 juli 2021 16:28

mamma körde iväg och köpte 2 liter blåbärssoppa plus veteskorpor och en limpa ljust bröd!
när hon kom tillbaka då hade jag innan druckit två stora glas med vatten, men drack sakta?gott!!!

sen så har jag druckit två glas blåbärssoppa och ätit en smörgås väldigt sakta.
nu blir det nog lite skorpor medan mamma får dricka kaffe & äta paj med vaniljsås.


/pusspuss

Av kissabajsa - 28 juli 2021 15:37

jag har verkligen mått skit idag, vaknade som vanligt av att jag var kissnödig runt halv åtta och då klev jag upp och gick på toa!

sen efter det så gick jag in o satte mig i TV-soffan och kollade på Nyhetsmorgon!

cirka två timmar senare, så började magen krångla. så jag tog mig inpå toaletten igen!
hann knappt dra ner trosorna förrän det började komma bajs/vanligt bajs?


efter det så började jag fixa frukost, som fick bli en tallrik fil & havrekuddar & två mackor med ost & skina & grönsaker på.
avslutade frukosten med en mugg kaffe, och sen ett stort glas isvatten.

mumma vad gott!


sen ringde mor upp mig och frågade om hon fick komma över med lite matlådor plus en blåbärspaj & vaniljsås under eftermiddagen vilket kunde varit jättegott om jag inte skulle varit så sjukt krångliga mage.

mådde inte alls på topp när hon kom hit här vid ettiden, för jag hade precis kräkts och haft en släng av diarré oxå medan jag kräktes i plastkasse som fanns i badrumslådan!




/pusspuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag har aldrig bloggat förut, men tänker sätta igång nu och se hur det går!
Hoppas ni vill följa mig.
VÄLKOMNA!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards